עמוד הפייסבוק שלנוgoogleplusinsta
כתבות
ניווט באתר
לפי אזור
לפי קטגוריה

חדרים לפי שעה בקריית אתא

(14 תוצאות)
מחירים ₪
  • עד : 100 ₪
  • עד : 150 ₪
  • עד : 200 ₪
  • עד : 250 ₪
  • עד : 300 ₪
  • עד : 350 ₪
פרטיות
  • חניה חינם
  • תשלום ללא מפגש
  • חניה פרטית
  • כניסה דיסקרטית
  • מקום מבודד
במתחם
  • בריכה
  • בריכה מחוממת
  • גקוזי ספא
  • סאונה
  • גקוזי זוגי בחדר
  • נגישות
  • זולה של סוויטה
    1 מתוך 9
    זולה של סוויטה בקריית אתא מזמינה אתכם להנות מרומנטיקה ושעות של אהבה יחד, בסוויטה מפוארת ומאובזרת במיוחד בשבילכם!...
    מחיר שעה 150 ₪
    מחיר שעתיים 250 ₪
    שלוש שעות 300 ₪
    מחיר לילה 500 ₪
    לילה בסופ''ש התקשר
    0529127049
  • מקום אחר
    1 מתוך 9
    מקום אחר- אם גם אתם רוצים לקחת לכם כמה שעות של בריחה מן המציאות אל עולם שכולו רומנטיקה ואהבה רק שניכם בפרטיות מלאה אנחנו מזמינים אתכם ליהנות מבקתות פרטיות ומבודדות עם גקוזי חניה פרטית לחצו כאן לכל הפרטים...
    מחיר שעה 150 ₪
    מחיר שעתיים 200 ₪
    שלוש שעות התקשר
    מחיר לילה 300 ₪
    לילה בסופ''ש התקשר
    052-9170463
  • פרימיום לאב
    1 מתוך 9
    סוויטה יוקרתית פרטית לחלוטין, אשר מזמינה אתכם בכל שעה ביממה לאירוח דיסקרטי ומפנק, באווירה אינטימית ורומנטית במיוחד!...
    מחיר שעה 200 ₪
    מחיר שעתיים 200 ₪
    שלוש שעות התקשר
    מחיר לילה התקשר
    לילה בסופ''ש התקשר
    052-9098562
  • באבלס סוויט החדש
    1 מתוך 24
    באבלס סוויט חדרים לפי שעה בקריית אתא - שאתם מרגישים פרץ של רומנטיקה ורצון לבלות יחד רק שניכם באווירה של קסם וכמובן בפרטיות מלאה אנחנו בבאבלס סוויט נשמח להיות מוקד הבילוי שלכם ונספק לכם את כל הפרטיות והרומנטיקה שיש....
    מחיר שעה 150 ₪
    מחיר שעתיים 200 ₪
    שלוש שעות 250 ₪
    מחיר לילה התקשר
    לילה בסופ''ש התקשר
    052-9709145
  • צימר לאוהבים
    1 מתוך 16
    צימר לאוהבים חדרים לפי שעה בקריית אתא מקום רומנטי ופרטי המזמין אתכם להתארח וליהנות מעיצוב שונה ואירוח ייחודי....
    מחיר שעה 150 ₪
    מחיר שעתיים 150 ₪
    שלוש שעות 150 ₪
    מחיר לילה 300 ₪
    לילה בסופ''ש התקשר
    052-9098237
  • הבקתה המגניבה באקליפטוסים
    1 מתוך 12
    בקתה מגניבה באקליפטוסים חדרים לפי שעה בקרית אתא - בקתה רומנטית, דיסקרטית ומגניבה מחכה לכם בקריות, מומלץ להשכרה לפי שעות בדיסקרטיות ופרטיות מלאה לחצו עכשיו והזמינו!...
    מחיר שעה 200 ₪
    מחיר שעתיים 200 ₪
    שלוש שעות 200 ₪
    מחיר לילה 450 ₪
    לילה בסופ''ש התקשר
    052-9098233
  • הקישון 16 מול השדות
    1 מתוך 11
    צימרים רומנטיים לאירוח זוגות לפי שעה במיקום שקט בקרית אתא באזור חיפה - בכל צימר ייהנו האורחים מתחושת פרטיות מלאה, אבזור מלא, אווירה רומנטית ופינוקים מיוחדים!...
    מחיר שעה 150 ₪
    מחיר שעתיים 150 ₪
    שלוש שעות 150 ₪
    מחיר לילה 300 ₪
    לילה בסופ''ש התקשר
    052-9120184
  • Loversroom
    1 מתוך 8
    חדרי אירוח וסוויטות בוטיק מפוארות, הממוקמות במתחם נופש מושקע בלוקיישן שקט בחיפה, שיאפשרו לכם ליהנות משעות של רומנטיקה או לילה אינטימי בפרטיות מלאה!...
    מחיר שעה 200 ₪
    מחיר שעתיים 200 ₪
    שלוש שעות 200 ₪
    מחיר לילה התקשר
    לילה בסופ''ש התקשר
    052-9097344
  • פנטזי סוויט
    1 מתוך 22
    פנטזי סוויט חדרים לפי שעה בקריית אתא, מתחם מבודד המציע אירוח דיסקרטי לזוגות 24 שעות ביממה, בו בנויות מבחר סוויטות רומנטיות להשכרה לפי שעה בקרית אתא באזור חיפה, לחצו והזמינו עכשיו!...
    מחיר שעה 150 ₪
    מחיר שעתיים 200 ₪
    שלוש שעות התקשר
    מחיר לילה התקשר
    לילה בסופ''ש התקשר
    052-9098249
  • כוכב הפינוק
    1 מתוך 11
    כוכב הפינוק צימרים לפי שעה בקרית אתא, צימר מבודד במיקום שקט בקרית אתא ממתינים לכם מסביב לשעון לאירוח זוגי מפנק לפי שעה בדיסקרטיות מלאה....
    מחיר שעה 150 ₪
    מחיר שעתיים 150 ₪
    שלוש שעות התקשר
    מחיר לילה התקשר
    לילה בסופ''ש התקשר
    052-9098235

אודות חדרים לפי שעה בקריית אתא

חדרים לפי שעה בקרית אתא
הזדמנות נפלאה ליהנות מחדרי אירוח ברמה גבוהה במיוחד ובמרחק נגיעה לתושבי הצפון, אזור חיפה והקריות – חדרים לפי שעה בקרית אתא.
משאבים רבים ותכנון הושקעו בעיצוב ותכנון החדרים, כך שלכם יהיה המקום המושלם והמקסים לבלות בו ברומנטיקה, ובעיקר בשלווה, בלי שאף אחד יפריע לכם לאהבה.
אזור הקריות אינו אזור תיירותי במיוחד למרות שניתן למצוא בו מגוון רחב של מרכזי בילוי וקניות, אזור בו התחום הקולינרי מפותח מאוד והכי חשוב, קרוב לחוף הים, קרוב לנמל חיפה ולאטרקציות ונופים רבים אחרים.

אך עדיין, צימרים בקריות זה דבר נדיר ומיוחד, וכך גם חדרים לפי שעה בקריית אתא, אין הרבה אך הבודדים שישנם מאוד מיוחדים, חדרי אירוח יוקרתיים, נופש רומנטי לזוגות, עם שלל פינוקים.
יש המון מקרים בהם כדאי לחפש חדרים לפי שעה בקריות ולא רק אם רוצים לנהל מערכת יחסים אסורות, לגבי זה אנחנו לא מתערבים.
אז יש מקרים בהם אתם זוג נשוי והילדים מתרוצצים לכם בבית ובטח בשעות הלילה הקטנות שפתאום הגעגוע מתעורר או חלומות, והם מצטרפים אליכם למיטה, לא נוח ובטח לא אינטימי לקיים ככה אהבה, ישנם מקרים בהם רוצים להפתיע את הגבר או האישה שלכם סתם כך באמצע היום בלי שיחשדו, ומה הכי טוב?! חדרים לפי שעה כי לא צריך לארוז תיקים ובטח לא לתכנן מראש, אפשר להיות הכי ספונטניים ולצאת לנופש מפנק של כמה שעות.

החדרים לפי שעה בקריית אתא או בכל מקום אחר, או בשמם הנוסף צימרים בקריות מאובזרים ומעוצבים בגוונים ובריהוט שונה כך שתוכלו לבחור על פי טעמכם האישי את החדר המתאים לכם,תוכלו לבקש שיערכו אותו במיוחד בשבילכם אם זו למשל הצעת נישואין ותרצו בלונים או פרחים, תוכלו לבקש שיגישו לכם ארוחת בוקר או בקבוק יין לסוויטה, ישנם מקרים בהם חשובה לכם הפרטיות ותרצו דיסקרטיות, תוכלו למצוא חדרי אירוח דיסקרטי, הסוויטה תמתין מוכנה ונקייה לכבודכם, תבלו מספר שעות של רומנטיקה וכיף ותעזבו מרצונכם בלי שאף אחד יראה אתכם, אפילו החנייה פרטית וכניסה נפרדת.
אם בא לכם לגוון, בא לכם להפתיע ולרגש, אתם לא צריכים להתרוצץ...אתם יכולים להחליט בספונטניות שיוצאים לחופשה, אפילו באמצע יום עבודה, למצוא חדר לפי שעה ולצאת להרגע...
אז אם אתם כאן כנראה אתם מתגוררים או עובדים באזור הקריות והכי נח יהיה לכם למצוא חדרים לפי שעה בקריות, אז לא משנה באיזה קריה הכל נורא קרוב מה שחשוב זה שתמצאו צימר או חדר שתאהבו, שיהיה פנוי ושיהיה לכם נוח ורומנטי להתאהב ולהתפנק בו.

במרחק נגיעה מכל מקום בו תימצאו תוכלו למצוא צימרים וחדרים לפי שעה, והנה לדוגמא חדרים לפי שעה בקריית אתא, יש אזורים רבים בקריות, אך בקריית אתא תוכלו למצוא אזורים נסתרים בהם חדרים לפי שעה יהיו גם דיסקרטיים, אם בא לכם לבלות עם בת הזוג כמה שעות של כיף בלי שאף אחד ידע אז הנה לכם התשובה.
וזה לא צריך להיות רק לרומנים או אהבה אסורה, גם גבר ואישה נשואים שבבית הפרטי שלהם לא תמיד יש את הפינה השקטה לבלות בה ברומנטיקה, פתאום הילדים מצטרפים למיטה, ועד שמגיעים אליה כבר תשושים מכל הריצות והעבודה.
אז באמצע היום כשאתם עדיין רעננים, קחו פסק זמן בלי יותר מדיי תכנונים וחפשו לכם חדר לפי שעה בקריית אתא, קרוב לעבודה, הפתיעו את בת הזוג, אם זה ביום נישואין או סתם בלי סיבה, קחו כמה מטעמים ומתוקים וכבו את הפלאפונים לכמה שעות של שקט, שעות של פינוקים ואהבה.

לא משנה איפה בחרתם להתארח, אם בחדרים לפי שעה בקריית אתא או במוצקין, חיפה ואפילו חדר לפי שעה בנשר, הכי חשוב שאהבתם את העיצוב ואת האווירה בצימר, מה זאת אומרת?!
ישנם קווי עיצוב שונים בין צימר לצימר, אם זה בריהוט, במרחבים ובטח בצבעים ובאביזרים.
אתם יכולים לראות תמונות ולקרוא מידע על כל צימר וצימר ואם עדיין יש לכם ספק תוכלו לצלצל ולשאול, אחרי שבחרתם את הצימר שמצא חן בעינכם צלצלו בתקווה שהחדר פנוי, קחו אתכם כמה בגדים נוחים להחלפה, מתוקים ואולי יין טוב, וצאו לחופשה.

"אבל זה קצר, זה לא באמת חופשה..."
זה לא נכון להגיד ככה, כי כל דבר שמרגיע את הנפש והנשמה הוא חופשה, אפילו שמיכה על חוף הים עם פירות העונה...חשבו על זה, מרחק נסיעה קצר ולא מעייף, סוויטה חלומית שמחכה נקייה וערוכה לכבודכם, ריח טוב, פינוקים, ג'קוזי חמים ונעים, מיטה גדולה ובעיקר שלווה, כל אלו מחכים לכם באותם חדרים לפי שעה בקריות או בכל מקום אחר בארץ, ואתם רק צריכים להגיע ולהתפנק, לשכוח מהכל, להתנתק.

אז בפעם הבאה שאתם מרגישים שהגוף שלכם מתחיל לבגוד או להתעייף, קחו פסק זמן וצאו לנפוש, צאו להתאוורר גם אם זה רק לכמה שעות זה עדיין מאוד משתלם.