עמוד הפייסבוק שלנוgoogleplusinsta
כתבות
ניווט באתר
לפי אזור
לפי קטגוריה
מחירים ₪
  • עד : 100 ₪
  • עד : 150 ₪
  • עד : 200 ₪
  • עד : 250 ₪
  • עד : 300 ₪
  • עד : 350 ₪
פרטיות
  • חניה חינם
  • תשלום ללא מפגש
  • חניה פרטית
  • כניסה דיסקרטית
  • מקום מבודד
במתחם
  • בריכה
  • בריכה מחוממת
  • גקוזי ספא
  • סאונה
  • גקוזי זוגי בחדר
  • נגישות
  • מלון אלאדין
    1 מתוך 10
    מלון אלאדין חדרים לפי שעה בבאר שבע - כמה רגעים של איכות ופרטיות לפעמים זה כל מה שצריך כדי להצית את אש האהבה וליצור לעצמכם כמה חוויות רומנטיות ייחודיות ובלתי נשכחות לכן עצרו אצלנו במלון אלאדין בבאר שבע...
    מחיר שעה 100 ₪
    מחיר שעתיים 200 ₪
    שלוש שעות 250 ₪
    מחיר לילה התקשר
    לילה בסופ''ש התקשר
    052-9123188
  • צימר במרינה באשקלון
    1 מתוך 6
    צימר במרינה באשקלון, ממתין לכם במיקום מושלם עם נוף לים ולמרינה, אבזור מוקפד, ג'קוזי זרמים זוגי מפנק ואווירה מדויקת לבילוי זוגי מהסוג הטוב ביותר!...
    מחיר שעה 300 ₪
    מחיר שעתיים 300 ₪
    שלוש שעות התקשר
    מחיר לילה 550 ₪
    לילה בסופ''ש התקשר
    052-9124295
  • מיני לופט מרינה
    1 מתוך 7
    מיני לופט מרינה חדרים להשכרה לפי שעה באשקלון מזמינה אתכם ליום כיף זוגי בסוויטת סטודיו מרהיבה מול נוף לים ולמרינה - הזמינו עכשיו!...
    מחיר שעה 200 ₪
    מחיר שעתיים התקשר
    שלוש שעות התקשר
    מחיר לילה 500 ₪
    לילה בסופ''ש 800 ₪
    052-9098839
  • קינק סטודיו
    1 מתוך 15
    קינק סטודיו חדרים לפי שעה באשקלון, סוויטה מפנקת להשכרה לפי שעה באשקלון, אבזור מלא ומפנק, מרפסת פרטית עם נוף לים ושירות דיסקרטי. לחצו לקבלת מידע נוסף!...
    מחיר שעה 350 ₪
    מחיר שעתיים 350 ₪
    שלוש שעות 350 ₪
    מחיר לילה התקשר
    לילה בסופ''ש התקשר
    052-9171563
  • הגן הקסום בעיר העתיקה
    1 מתוך 17
    הגן הקסום בעיר העתיקה חדרים לפי שעה בבאר שבע- שעות ספורות של אהבה וריגושים יכולות להיות אלו שייצרו לכם את הזיכרונות הכי גדולים לכן אתם מוזמנים להגיע אלינו להגן הקסום בעיר העתיקה וליהנות מכל רגע פרטי יחד ולהעצים את הזוגיות שלכם...
    מחיר שעה 100 ₪
    מחיר שעתיים 150 ₪
    שלוש שעות 180 ₪
    מחיר לילה 250 ₪
    לילה בסופ''ש התקשר
    052-9170465
  • ריקוד בצל הברוש
    1 מתוך 21
    ריקוד בצל הברוש חדרים לפי שעה במושב ברוש ליד תלמי בילו, מבחר צימרים רומנטיים לזוגות להשכרה לפי שעות, אבזור מדויק, עיצוב מושקע, ג'קוזי זרמים מפנק ושפע של פינוקים, הזמינו עכשיו!...
    מחיר שעה 200 ₪
    מחיר שעתיים 200 ₪
    שלוש שעות 200 ₪
    מחיר לילה התקשר
    לילה בסופ''ש התקשר
    052-9170717
  • באלאנס
    1 מתוך 10
    3 סוויטות רומנטיות, בעיצוב ואבזור מדויקים לאירוח רומנטי לזוגות בפרטיות מלאה!...
    מחיר שעה 150 ₪
    מחיר שעתיים 200 ₪
    שלוש שעות 250 ₪
    מחיר לילה 400 ₪
    לילה בסופ''ש התקשר
    052-9098573
  • לאונצו
    1 מתוך 23
    לאונצו- צימרים בתלמי בילו שבנגב הצפוני מזמין אתכם לאירוח רומנטי בצימרים בדרום עם גקוזי ופרטיות במחירים נוחים ובפרטיות מלאה כל שתרגישו הכי בנוח שבעולם הקליקו לכל הפרטים...
    מחיר שעה 200 ₪
    מחיר שעתיים 250 ₪
    שלוש שעות 250 ₪
    מחיר לילה 500 ₪
    לילה בסופ''ש 650 ₪
    052-9787908
  • סוויטות חלום לים
    1 מתוך 12
    סוויטות חלום לים חדרים לפי שעה באשקלון - אנו מזמינים אתכם לאירוח זוגי מפנק במיוחד בחדרים לפי שעה מול המרינה עם נוף לים והכל בדיסקרטיות מלאה למתארחים...
    מחיר שעה 150 ₪
    מחיר שעתיים 200 ₪
    שלוש שעות 250 ₪
    מחיר לילה 400 ₪
    לילה בסופ''ש 600 ₪
    052-9097387
  • פרינסס סוויט
    1 מתוך 6
    פרינסס סוויט- מתחם אירוח לפי שעות פרטי ואיכותי כאן תוכלו להיכנס דרך שער חשמלי לחנייה פרטית ותשלום לל אמפגש עם בעלי המתחם לחצו כאן וצפו בגלריית תמונות ובפרטים נוספים...
    מחיר שעה 150 ₪
    מחיר שעתיים 150 ₪
    שלוש שעות התקשר
    מחיר לילה התקשר
    לילה בסופ''ש התקשר
    052-9098593

אודות צימרים לפי שעה בדרום

צימר לפי שעות בדרום
צימרים לפי שעה בדרום - היי דרומה היי דרומה היי דרומה לנגב ... חופשה בדרום לרוב מתפרשת כחופשה באילת , עיר הקיט והנופש.
אנו מיידעים אתכם שבדרום ובנגב מחכים לכם צימרים קסומים ורומנטיים לאירוח זוגות ומשפחות, להשכרה לפי שעות, לאירועים רומנטיים זוגיים, ימי ספא מפנקים ועוד.

צימרים לפי שעה בדרום – כבר לא מה שאתם חושבים!!!
כיום ניתן למצוא צימרים בכל מושב, כפר ויישוב בנגב והדרום, הדרום הגדול: באר שבע, תלמי ביל"ו, ניק עקיבא, מושב מסלול, אופקים, נתיבות, אשקלון, ערד, ים המלח, מושב ברוש.
צימרים לפי שעה בדרום פונים לכל קהל היעד שמעוניין שפינוק זוגי: אירוח זוגי למספר שעות, יום פינוק, לילה בצימרים רומנטיים בדרום, ליל כלולות בדרום, הצעת נישואין או חגיגת יום נישואין, וכל המתחשק לכם.

צימרים לפי שעה בדרום ידועים בפאר שלהם: כל צימר נבנה ועוצב ברמה גבוהה, בסטנדרטים מפנקים, עם ג'קוזי מיוחד, מיטה מפוארת מיטת אפריון, מיטה עגולה. בצימרים מחכים לכם פינוקים מתוקים, סלסלת פירות העונה, פינת קפה עשירה ושתייה קרה.
היתרון בצימרים בדרום הוא הפרטיות והנוף. הנוף העוצר נשימה של מרבדי דשא, שטחים חקלאיים, האופק הכחול, השקיעות המרהיבות המעניקות רומנטיקה לבילוי הזוגי.

הצימרים לרוב ממוקמים באזור שקט בו תהנו מפרטיות מלאה, לא תפגשו אורחים נוספים, תבלו רק שניכם באינטימיות ושלווה. כשמדובר בצימרים דרום או בצימרים לפי שעה בדרום כל נושא הפרטיות מקבל עוצמה אחרת, כי למעשה מה אנחנו מחפשים שיוצאים לחופשה או בילוי זוגי? שקט, שלווה, רומנטיקה, אווירה נעימה ורגועה והכי חשוב פרטיות. עצם העובדה שניתן לשבת בגינה פרטית וירוקה, בפינת ישיבה זולה פרטית, לשתות ולנשנש משהו – בשקט! יעשה לנו את הבילוי !

צימרים לפי שעה בדרום הם צימרים מפנקים במיוחד, בעלי הצימרים בעלי לב רחב וחם, ומפנקים את האורחים שלכם בכל טוב, דבר שיגרום לנו האורחים לחזור מספר פעמים לאותו צימר בדרום.
צימרים לפי שעה בדרום פונה לקהל היעד שמחפש איכות ללא פשרות: זוגות דתיים שמעוניינים בלילה בודד או מספר שעות של איחוד, חיילים וצעירים, גרושים וגרושות שרוצים להתפנק עם בן או בת הזוג ואין להם מקום עם פרטיות, זוגות צעירים עם ילדים קטנים שלא יכולים להתרחק יותר מדי או שתקציב הבילוי שלהם לא גדול מוזמנים למספר שעות של ניתוק וזוגיות.

בקיצור צימרים לפי שעה בדרום עונה לכל הדרישות של כל הזוגות מכל הזוגות ומכל המינים. אנו מבטיחים לכם הנאה מרבית: כנסו לאתר ותעיינו בתמונות, תקבלו טעימה קטנה מתענוג גדול.
אווירה מיוחדת בתוך צימרים לפי שעה בדרום

עם כל הכבוד לצפון ולמרכז, אין כמו האזור הדרומי של המדינה. ישובים קטנים רבים פזורים על פני הדרום, והם מציעים לכם צימרים שונים. הנסיעה אל צימרים בדרום מתאימה מאד לכל מי שרוצה להתנתק מכל הכובד של העולם המודרני - זה הזמן לנתק את הטלפון הסלולארי, לנסוע אל הצימר, ולהרגיש את השקט המושלם. כמובן שמומלץ לנסוע עם בני הזוג שלכם, כדי שהנופש יהיה מפנק באמת.

בדרום יודעים לפנק
כל מי שנסע אל צימרים בדרום יוכל לספר לכם, שרק באזור זה אתם באמת תקבלו השירות הטוב ביותר - זה מתבטא בין השאר באבזור של הצימר עצמו - ג'קוזי משוכלל, שלעתים אף ישקיף לנוף המדברי המקסים, מיטה שתחכה לכם מכוסה בבלונים לקראת האירוע שאותו אתם חוגגים, וצוות מסור במיוחד, שמכין בעצמו את ארוחת הבוקר עבורכם. החוויה של צימרים בדרום היא כל כך נהדרת, שזוגות רבים שמחליטים לנסוע אל הצימר, ולו אם מדובר על צימר למספר שעות בלבד, תמיד יחזרו אליו, אולי אפילו לאחר זמן קצר בלבד, כי פשוט אין תחליף לצימרים הללו.

מוודאים ומגיעים
אם אתם בעצמכם גרים דרום הארץ, מספיק שתיסעו אל צימרים לפי שעה בדרום שמושכרים לפי שעה - אלו כמעט תמיד יהיו פנויים בכל מקרה. אם בכל זאת מצפה לכם נסיעה קצת יותר ארוכה מהצפון או מהמרכז, אפשר להתקשר קודם לכן, לוודא ששומרים לכם חדר, ואז כשתגיעו הוא כבר יהיה מוכן עבורכם.

בשנים האחרונות עולה הביקוש לצימרים בדרום בכלל ובטח לצימרים לפי שעות בדרום.
נושא הצימרים לפי שעות ברחבי הארץ התפתח מאוד, בתחילת דרכו היה מוכר בעיקר באזור המרכז, אך התפתח צפונה וכמובן גם דרומה.
אז בטח עולות בראשכם מספר שאלות דיי הגיוניות לגבי הצימרים לפי שעה בדרום והנה לכם התשובות.

איך אדע לבחור צימר שהוא דיסקרטי במידה ואינני רוצה שכל העיניים יופנו אליי כשאני מגיע למתחם הצימרים?!
כל הצימרים לפי שעה באתר irooms.co.il הינם חדרי אירוח דיסקרטיים, הקשר עם המארח הוא טלפוני, תוכלו לשלם באשראי או להשאיר מזומן בצימר, כאשר תגיעו לצימרים הכניסה היא נפרדת והפרטיות מושלמת, רק אתם ו4 הקירות של הצימר תדעו מה קורה שם בפנים, המארחים יעשו את המקסימום עבורכם שתוכלו לבלות בנעימים, מצעים רכים, בקבוק יין, פינות ישיבה נוחות, באים לכמה שעות של פינוקים.
כמובן שלכל צימר ישנו עמוד ובו תמונות ומידע, כך תוכלו לבחור את הצימר שיעניק לכם את הפרטיות והשלווה.

למי מתאימים הצימרים לפי שעה בדרום?!
אז ישר קופצת המחשבה על מערכות יחסים אסורות, אך לא עוד, צימרים לפי שעה מתאימים לזוגות דתיים שלמשל לאחר הרחצה במקווה קצת קשה עם הילדים ורעש בבתים הפרטיים ורוצים לבלות מס' שעות של אהבה וכמובן באינטימיות בלי שאף אחד ידע.
ישנם זוגות שאינם דתיים אך זקוקים לכמה שעות של אהבה ולא מתאפשר להם לסוע לסוף שבוע ארוך, עם השגרה העמוסה, גם כמה שעות של נחת בהם יוכלו להתפנק ולהרגיש את הרומנטיקה ישפרו משמעותית את התחושה ויעטפו אתכם באהבה.

מה כוללים הצימרים לפי שעה ובמה שונים מכל צימר אחר או סוויטה שאנו מכירים!?
אז אין הבדל! מעבר לכך שבעלי הצימרים המוכרים לכולם הרחיבו את קו החשיבה והבינו כי ישנם זוגות שהצורך שלהם הוא צימר לפי שעה, כך גם בעלי הצימרים ממלאים את השעות והימים שאינם מבוקשים וגם אלו המחפשים נופש קצר או כמה שעות של נופש במחיר יחסית זול ימצאו את מבוקשם.
צימרים לפי שעה בדרום או בכל מקום אחר בארץ מציעים לכם בקתות עץ או סוויטות, בהן תמצאו מיטה מרווחת ונוחה, ערוכה לכבודכם , נקייה ועם מצעים רכים, בנוסף מערכת ישיבה הכוללת מסך טלוויזיה ולרוב גם מערכת שמע בה תוכלו לצפות בסרטים, לשמוע מוזיקה נעימה ולהעשיר את הבילוי שלכם, ישנם צימרים עם ג'קוזי צמוד למיטה, ישנם אלו המציעים חדר רחצה מרווח ובנוסף לבילוי שלכם תהיה גם פינת קפה או מטבחון שתוכלו לפנק את האישה עד המיטה עם קפה ועוגה.

מה עלויות הצימרים לפי שעה בדרום?
אז פה בטח תשמחו, כי עלות הצימרים לפי שעה נמוכה משמעותית מכל מתחם אירוח אחר שאותו משכירים ללילה, בצימרים לפי שעה גם אין התחייבות למספר לילות או מס' שעות לרוב מדובר בשעתיים עד שלוש שעות, ובעלות המתאימה לכל כיס אפילו סתם כך במקום ארוחה במסעדה.

את הצימרים לפי שעה תוכלו לבקש שיערכו לכם בהתאם לסיבת האירוח, אם זו הפתעה לדוגמא, תוכלו לבקש לקבל אותם בדיסקרטיות מלאה ועוד בהתאם לצורך שלכם, מקווים שתהיה לכם חופשה נעימה.